نقش مدل چابکی استراتژیک در تمایلات رفتاری مشتریان در صنعت بیمه

محمد امین احمدزاده؛ محسن مرادی؛ محمد رضا مستقیمی

دوره 14، شماره 1 بهار و تابستان 1401 ، شهریور 1401، ، صفحه 57-84

https://doi.org/10.22067/tmj.2022.76490.1303

چکیده
  چکیده امروزه چابکی به‌عنوان عاملی مهم در پیشبرد اهداف سازمان، افزایش بهره‌وری و روحیه کارکنان سازمان، ارتقای سطح تعهدسازمانی، در میان کارکنان سازمان‌ها مطرح شده است. تحولات جدید باعث شده است تا سازمان‌ها با سرعت بسیار زیادی گسترش پیدا کند، سازمان چابک با ارائه خدمات به‌موقع، متناسب با نیاز مشتری و همچنین بر اساس تغییرات محیطی، ...  بیشتر