نقش میانجیگری فراموشی سازمانی در رابطه بین سبکهای رهبری و کارآفرینی سازمانی

مهدی امیری؛ مهدی محمدی؛ مصطفی یزدی جوشقانی

دوره 11، شماره 2 ، شهریور 1398، ، صفحه 295-322

https://doi.org/10.22067/pmt.v11i2.72934

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر بررسی رابطه سبک های رهبری تحولی و خدمتگذار با کارآفرینی سازمانی با نقش میانجیگری فراموشی سازمانی می باشد. جامعه پژوهش شامل کلیه مدیران و کارکنان دانشگاه شیراز بود که با استفاده از جدول مورگان و از طریق روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای نسبتی،288 نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. ابزار پژوهش شامل چهار پرسشنامه؛ سبک رهبری ...  بیشتر