بررسی رابطه اجزاء سرمایه فکری با محرک های نوآوری سازمانی

محمد محمودی میمند؛ آمنه کیارزم

دوره 7، شماره 14 ، اسفند 1394، ، صفحه 57-74

https://doi.org/10.22067/pmt.v7i14.44792

چکیده
  سرمایه فکری، به عنوان یک دارایی استراتژیک کلیدی برای عملکرد سازمانی شناخته شده، و راه حل های نوآورانه و مدیریت آن برای حفظ مزیت رقابتی شرکت حیاتی است. هدف این مقاله تحلیل رابطه بین سرمایه فکری، رقابت و محرک-های نوآوری در 8 کارخانه فعال در صنعت لاستیک و پلاستیک بود. تحقیق حاضر در قالب مطالعات پیمایشی- تحلیلی قرار می گیرد. به منظور سنجش ...  بیشتر