الگوی نوآورانه بانکداری اجتماعی مبتنی بر تحول دیجیتال در صنعت بانکداری ایران

علی محمودی؛ عباس خمسه؛ مهرداد حسینی شکیب

دوره 14، شماره 2 پاییز و زمستان 1401 ، اسفند 1401، ، صفحه 121-149

https://doi.org/10.22067/tmj.2023.79121.1358

چکیده
  توسعه زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات و تجهیز کشورها به منابع اطلاعاتی و ارتباطی برخط، بانک‌ها را با توجه به جایگاه استراتژیکی که در صنعت مالی دارند، در سال‌های اخیر از فضای سنتی به بستر بانکداری مبتنی بر زیرساخت‌های متمرکز و فرا شعبه­ای سوق داده است. مفهوم بانکداری اجتماعی با تکیه بر ارتقاء فناوری و داده محوری، فضای جدیدی ...  بیشتر

طراحی الگوی عامل محور به‌منظور ارزیابی عملکرد فرآیندهای سازمان

مجید حسنی؛ عادل آذر؛ جمال شهرابی؛ عباس مقبل

دوره 9، شماره 18 ، آبان 1396، ، صفحه 66-89

https://doi.org/10.22067/pmt.v9i18.57246

چکیده
  الگوهای مختلف ارزیابی عملکرد فرآیند، در سازمان‌ها به‌فراخور نیازهای سازمانی و محیطی ارائه و بکار گرفته شده‌اند. امروزه با توجه به پیچیدگی‌های محیطی و فضای شدید رقابتی، نیاز به طراحی الگو‌ی ارزیابی عملکرد فرآیند با ویژگی‌های جدید و مبتنی بر فناوری‌های هوشمند به‌منظور پاسخگویی به نیازهای سازمانی احساس می‌گردد. در این پژوهش، ...  بیشتر