تأثیر شهرت سازمانی بر نیات رفتاری مشتری در بانک اقتصاد نوین

مهدی حقیقی کفاش؛ سعید صحت؛ محمد اثناعشری؛ مژگان فرهمند ثابت

دوره 6، شماره 11 ، بهمن 1393، ، صفحه 29-47

https://doi.org/10.22067/pmt.v6i11.44304

چکیده
  تحقیق حاضر به بررسی ارتباط بین شهرت سازمانی با نیات رفتاری مشتری در بانک اقتصاد نوین پرداخته است. برای این منظور، از مؤلفه های شناخت ، اعتماد و تعهد، به عنوان متغیرهای میانجی استفاده، و بر این اساس 8 فرضیه تدوین شد. جامعه آماری تحقیق حاضر را مشتریان بانک اقتصاد نوین در شهر تهران که حداقل یک حساب در بانک داشتند، تشکیل می داد. ابزار جمع ...  بیشتر

بررسی رابطه بین شهرت سازمانی و ویژگی‌های شخصیتی کارکنان شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران

غلامرضا طالقانی؛ عباس نرگسیان؛ مصطفی گودرزی

دوره 1، شماره 1 بهار و تابستان 1388 ، خرداد 1388، ، صفحه 47-70

https://doi.org/10.22067/pmt.v1i1.2256

چکیده
  شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران به عنوان یکی از سازمان‌های دارای اعتبار در نزد مردم و کارکنان شاغل در آن، باعث شده است افراد برای جذب و استخدام در چنین سازمانی همواره در حال رقابت با یکدیگر باشند. سازمان‌هایی نظیر شرکت نفت که رهبران زبردست خود را وارد حیطه آموزش، تربیت و گسترش فرهنگ شهرت سازمانی می‌کنند، نه تنها نتایج ...  بیشتر